Ny världar

Jasas: Mrs. päronhjärna med meganäsa, vad kan man ha för blomma där då? På köksbordet där det inte kommer in för mycket ljus? För jag vill ju gärna ha blomma där också (därför jag ställde den där, konstigt va? :P ) Men då ska jag försöka komma ihåg att flytta den!

Haha ja egentligen för trots att vi aldrig pratat så kände ju JAG igen HENNE, men att hon vet vem jag är, det är heelt omöjligt.





Det här ska bli spännande, Oscar försöker släppa ut djuren här i vardagsrummet. Han började med stora buren och det känns ju lyckat.

Han försöker med att bara ha dörren öppen och låta dom gå ut själva. Mm, när vi hade dom stora där i så visste dom att dom kunde gå ut, vilket betyder att dom ville gärna smita. Det var lite trögt för det är ju lite läskigt. Men dom här vet ju inte att man kan gå ut ur buren, dom har aldrig ens försökt rymma (därför tyckte jag också det var lite korkat att lära dom).

Så nu väntar vi och väntar. Jag tycker det är korkat att släppa ut dom här inne där dom har massa gömställen, Oscar tycker det är roligt att dom har att leka. Visst, fine men här kan man inte heller ha koll på att allt inte blir uppätet. Så jag har avsagt mig allt vad ansvar för att få in dom heter. Han ska allt få kämpa och jaga och ha sig, så får vi se hur roligt han tycker att det är sen!

Han tror att han ska kuna lära dom att gå in i buren sen, good luck säger jag till det. Vi försökte det med Gismo och Lova i början och när man fått in en så ska man ha in andra och då sticker förste ut igen. Eller så gör man en Lova och gömmer sig under buren där det nästan är omöjligt att få ut dom igen. Men men, det ska nog bli en intressant och spännande förmiddag, kan man ju lugnt säga då.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha :) Men vem vet, man kanske kan dressera odjur också? ;)

2010-03-11 @ 19:33:13
Postat av: ♥ Jasas

HAHAHAHA, ursäkta mig då! :P Garderobsblomma eller svärmorstunga är 2 bra exempel!!!!!! MEN INTE DEN DU HAR NUUUUUUU. Inte under en längre tid iaf! :D

2010-03-11 @ 20:14:51
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0