Det känns ju bra, not

Blah, det tyckte jag var lite mesigt. I förrgår mailade jag blogg.se om att det är så struligt här inne och på andra blogg.se-bloggar. Enough is enough liksom.

"Hej,

jag har en blogg hos er och har sen en tid tillbaka haft problem med den.
Eller det är väl mer mina läsare som har det, men jag har haft detta problemet hos andra blogg.se-bloggar också.

Titt som tätt får man felmeddelande "404 Not Found" och det har under en längre tid varit problem med att kommentera, vilket är tråkigt både för mig och för dom som vill kommentera.
Tidigare var det vartannat inlägg som man fick felmeddelande på, nu ser jag inte att det är det men ett exempel där det blir så är ett inlägg jag skrev i februari: http://jeinyn.blogg.se/2010/february/utkast-feb-18-2010.html

Är detta något ni hört innan, och har planer på att göra nåt åt?
För övrigt tycker jag det är mycket som strular till och från och det är tråkigt för alla. Ibland går det inte att logga in på bloggen, ibland kommer man inte runt där inne, och framför allt är det svårt för läsarna.
Jättetråkigt när man är på humör för att blogga och så strular det bara.

Hälsingar
Jenni på jeinyn.blogg.se"


Det jag fick till svar var endast:

"Hej.

Vi är medvetna om detta problemet och våra tekniker håller på fixa det.

Mvh Nina, blogg.se"

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Fy fan vilket jäkla dåligt svar! Även dom får 100 liknande mail, från upprörda blogg.se-bloggare så borde dom gjort ett mer utförligt mail som svar!



Det var ju snällt att skriva med MVH iaf. PYTTSAN!

2010-03-08 @ 21:31:51
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0