SÅ mycket bättre!

Anneli: Det var det kan jag lova! Med lite tur glömmer jag inte den nå mer denna vintern!





WI-fucking-HO vad bra det gick idag!! Jag är SÅ stolt över "våra" barn. Dom är så duktiga och förra veckan kändes det halvt hopplöst, idag känns det som dom kommer bli elitsimmare, hela högen!

Framför allt den gruppen där dom stod ett gäng tjejer och var rädda för allt, där var dom bara två (av tre tror jag?) så en tjej stod och var rädd idag, men sen när hon inte hade nån som typ triggade henne så släppte det mer och mer. Så underbart! Och så givande! Från att jag stod i kanten och lirkade för hon vågade inte och litade, till att hon var lika duktig och modig som alla andra!

Eller den goa lilla tjejen som vi haft en eller två terminer nu. Förra terminen var hon så rädd och tyst men när hon väl sa nåt så skrattade man så gott för det kom så goa kommentarer ur henne. Denna terminen har hon övertaget lite, hon kan vara lite duktig för alla andra är nya och som hon vuxt av det! Hon pratar och skrattar och vågar hur mycket som helst! Underbara barn, vad gott själen mår.

Och det gick jättemycket bättre än i min dröm, haha! Namnen börjar sätta sig, speciellt eftersom det fattades runt två i varje grupp (så dom var sex barn i två och sju i en) så då är det ju lite lättare. Nästa vecka ska dom nog sitta. Eller veckan där på, haha! Bara dom nån gång kunde nicka eller säga ja när man frågar "Var det så du hette?" - men det kommer väl!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Vad duktig du är på namn, så imponerad jag blir!



Och vad härligt att allt kändes så jabba dabba dooooo! :D

2010-02-03 @ 20:52:24
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0