Polly Pocket

Åh, vad glad jag blev när jag loggade in här!
blogg.se's startsida var det ett inlägg från en tjej som skrivit om Polly Pocket! Nostalgi på hög nivå, minst sagt! Vet att jag hade lite olika såna, och inte bara med Polly Pocket, med nån cirkus och med en lejonfamilj och sådär. Gu så mycket, och så glad jag blev när jag såg det!

Dock pratade Jessica om detta för ett tag sen.
Hennes dotter älskade tydligen just Polly Pocket, men som jag fattade på henne var det mer dockor hon hade? Eller ja, gubbar på tre-fyra centimeter om inte mer? Men då är det ju inte Polly Pocket? Eller så har dom tagit det vidare men jag som blev så glad, då också, haha!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har kvar mina, någonstans! Har tre stycken. Ett litet gult som var en frisörsalong, ett lite oranget som var lägenhet i båda facken, och ett stort grönt som var "centrum". Där fanns apotek, restaurang, hotell osch lite annat. Med en bil i tom, och små parkeringsplatser ;)

2010-01-08 @ 18:30:02
Postat av: ♥ Jasas

Hum, jag vet inte vad Polly pocket är? Är jag konstig nu? Haha! :D

2010-01-08 @ 19:47:18
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0