Det sprutade

Det var en rätt bra dag idag.
Framför allt när Jessica berättade om nåt pinsamt som hänt i veckan. Hon och Pernilla hade stått och plockat undan julen och så hade Jessica sagt "Men åh, här är dom söta små luvorna från julkortet!" och Pernilla hade tittat undrande och frågat vilket julkort. "Det från Jenni?" svarar Jessica och Pernilla säger lite ledsamt att hon inte har fått nåt och Jessica ångrar sin stora trut.

"Jaha, skickade hon bara till mig och Carina?"
Men jag HADE ju skickat till Pernilla, bara att posten var så jäkla seg, fastän jag la på korten den 14:e så fick dom flesta sisådär 22-23 december, och Pernilla då i tisdags. Whot? Men i alla fall så hade hon inte fått det när hon pratade med Jessica och vi skrattade så vi grät när vi pratade om det här. Aningens trötta, ja det skulle jag tro. Men bara lite, ytterst lite. Ganska mycket lite. Jättemycket.

Hur pinsamt det var.
Och så dumt det blev. Tack och lov att jag skickade till Pernilla säger jag, haha! För min och Jessicas skull. Men hon lovade att aldrig säga så igen, hah! Jag får väl skicka till alla, alla som vi känner gemensamt nästa år, utifallatt Jessica får för sig att prata med dom och säga nåt, hah! Ne, men det var väldigt roligt där i alla fall, tårarna rann så det var väl för väl att inga kunder var inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0