Best of 90-tal

Jasas: Mjaaa, alltså jag vet inte hur intressant det är för andra, haha! Det är mycket siffror och så, hur det går för oss och kommande grejer och sådär. Det är skitkul och intressant att vara med, absolut! Men så klart kan jag ju berätta om det skulle vara nån intresserad.

Mjaaao, det skulle vi ju kunna göra, haha! Har inte tänkt på det så mer än att ha i nödfall om man glömmer baka. Det blir ju inte jätte stora bröd.





Jag hittade en (dålig) grupp på Facebook som hette "Minns du det här är du uppvuxen på slutet av 90-talet" och det var hej vildt blandat från 40-90 talet och 00-talet.

Vissa grejer var ju lite roligare att läsa för det blev ju "Haha ja, deeeen!" men vi satt mest och gnällde över att det var dåliga exempel och över analyserade det hela. Men, som sagt, listan var inte den bästa men göööör lång!

"Haha jaa, gogos!" ropar jag när det står i listan. Öhh? frågar Oscar. MEN GOGOS! När jag tyckte att Västervik var efter höll han inte med. Ne men okej, hålan Gud glömde eller nästan Göteborg, om det kom hit men inte dit så är det vi som är efter? I don't think so. Sen försökte han med att han kanske hängde med dom coola, men här höll A L L A på med gogos, och då var ingen cool och så för vi var så små. Då försäkte han med att han kanske var så gammal så han inte höll på med det.

"Åhh, Max-glassen!!" och han tittar på mig som jag är dum. MEN MAX-GLASS! Okej, han kände igen den sen när han såg den men när vi pratade om gogos så tänkte jag direkt på skattkistan för jag hade gogos i en sån, så det var faktiskt roligt.

Är man bonne så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0