Så enkelt var det

Anneli & Chathrine: Jag var nere hos farmor som sa att det är lite protestagerande, att göra behöven inomhus. Dom gör tydligen så, hah! Fast det var ju bara precis när dom kom, efter det har dom ju skött sig toppen!





Ja, jag funderade på hur man skulle trötta ut dom små liven. Dom är inte på sånt lek-och-bus-humör direkt, mest kramas. Vi ska gärna vara tillsammans och då ska vi pussas och kramas. Jag som är van vid Rex (brosan)
som busar och stjoar. Vi kastar saker och han springer, man triggar, vi brottas. Och så kommer dom här små fina tjejerna och vill bara gooosa. Mysigt det också, men hur får man dom att bara ligga?





Man säger "Ligg!" och pekar på sängen. Då gör dom det.
Mava i svart och Tiff i vitt (lika färg koordinerade som våra odjur!)

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Fan vad gulligt och duktigt! :D

2009-09-26 @ 17:41:57
URL: http://jasas.se
Postat av: chathrine

Spontant måste jag bara säga; Usch, har aldrig hört/sett hund som "pissar in reviret".



Roligt att de lyder på kommando iaf.

2009-09-26 @ 17:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0