Köddebullar

Mm-mm, muffinsen blev toppengoda! Och det tyckte Oscar också, så det var ju bra. Han blev lite förbryllad över en muffins som var kladdig som kladdkaka. Kladdkakemuffins har nog inte kommit till Västervik än.

Nu står jag och steker köttbullar istället. Eller nu och nu, nu sitter jag här men jag gör det undertiden som jag steker köttbullar. Och dom blev också supermumsiga, så Oscar påstår att jag vunnit platsen som förste köttbullegörare? Alltid han som gjort dom innan och nu har jag testat mig fram på skakiga ben.

Funderar dock på att göra en omgång till för att ha i frysen. Istället för att köpa färdiga (som är så lätta att frysa i portioner och sen ta fram och laga till) för då kan man ju bara värma dom man gjort själv. Gottigt!

Nej, ska kolla till det hela. Potatisen är klar och Oscar vipsar sås. Smarrigt värre, hungrig magen!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Vad ni är duktiga och husliga, blir ju helt stolt över er här :))

2009-09-04 @ 22:12:51
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0