Jag kan, jag kan, JAG KAN!

Jasas: Njae, skyll på Oscar för han stressade mig att han skulle somna strax så jag fick gå här ifrån innan jag var klar och sen vaknade han till ändå. Lite mitt fel också som la bloggen sist i "to-do-listan" för kvällen igår.





Håååh, måste ju bara skriva att jag körde truck igår!!! Och det gick så jävla skitbra som det bara kan gå! Förra gången skulle jag ha ut en pall från lagret, köra den rakt fram och svänga till vänster, ställa av grejerna och sen köra tillbaka igen (fast då dra trucken bakom mig).

Och jag var SÅ nervös. Igår skulle jag dra ut två pall från lagret, ut på baksidan. Sen skulle ja ha ner en pall uppe på hyllan som var högt packad. Och så upp med pallen igen och in med dom två där ute. Och inte var jag speciellt nervös men det gick ju så bra också!

Patrik kom precis när jag skulle köra in den i hyllan igen, tack för den. Fast han hade en stund tills han skulle börja så han kunde ju inte gjort nåt ändå. Men ändå.

Så det kändes riktigt skönt, känner mig mycket säkrare på att köra den nu! Tar ju sin lilla tid men va fan, kursen var i april i år, sen dess har jag kört den två gånger så och flyttat den runt husen en gång. Man kan inte räkna med att det ska säga poff och så är man expert.

Men det känns skönt för måste jag nu ha ner nåt och hjälpa kunder så vet jag att jag kan. Bara att förklara att man inte kört så många gånger och så tätt inpå så förstår dom ju och gör dom inte det är det deras problem. För jag är ju så jävla grym!

Kommentarer
Postat av: Marina

Wiho! ja du är grym! :D

Bra Jenni,vad kul!

2009-09-02 @ 10:02:41
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Annika

Wiiiee! Vad roligt med att köra truck. Skulle också vilja prova det, ser så skoj ut. Är den en sådan du sitter eller står i?

2009-09-02 @ 13:34:30
URL: http://anniia.blogg.se/
Postat av: JASAS.se

Fan vad duktig du är :D Men har du truck kort??

2009-09-03 @ 10:11:51
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0