Baking some

Jasas: Jaa-a, verkligen! Du som gillar att scrappa, dessutom!

Anneli: Jo men precis så är det ju för är det svårt så tröttnar man rätt fort, eller så blir allt enformigt. Lite som jag tyckte jag fastnat ett tag i just PS.

Marina: Ja, vi får väl avvakta och se om dom hittar nån rapport och vad det blir av det hela...





Just nu står några kladdkakemuffins ala Hanna i ugnen! Oscar somnade på soffan så vad hade jag att göra när det tog slut på TV:n? Jo baka lite. Väldigt lite, kladdkaka/muffins är ju så komplicerat, hah!

Annars har jag väl haft världens slappaste dag. Oscar, som varit hemma, har diskat lite och jag har legat på soffan och tittat på TV. Och det har varit så himla skönt! Leeedig, verkligen! Ser mina 37 timmar nästa vecka framför mig, bara ledig på torsdag, och känner att det var skönt att bara sega idag.

Imorgon har jag kanske lite ltid själv här hemma innan jag ska jobba. Börjar inte förrän 14 så det ska bli lugnt och skönt imorgon också. Duscha i lugn och ro, äta i lugn och ro och bara vara imorgon också.

Gott gotti gott gott! Nu ska jag hämta muffinsen, iihaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0