Våra egna varor

Anneli hade skrivit ett inlägg om dom personliga rabatterna man får från Ica, Chathrine brukar också göra det så jag tänkte att när jag öppnade lilla Buffé och tyckte att allt var bra, så ska jag dela med mig:

Ica/Ica Asia grönsakskonserver 20% - skitbra, bambu here I come!
Cloetta chokladkakor 20% - Oscar lär jubla, kexchoklad på bilden.
Ica müsli 20% - vi har inte ätit det så mycket det senaste, men det håller ju i skåpet.
Ohoj dessertsåser/-strössel 20% - sånt som alltid går, toppen!
Ica fruktyoghurt 20% - toppen det också, så lätt att bara svälja ner för den som inte äter frukost.
Sana Maria kryddor i stor glasburk 10% - ja, ytterligare nåt som alltid är bra att ha och som går!

Dock rynkade jag lite på näsan när jag såg att den enbart var adresserad till Oscar? Vad är det för diskriminering då? Vi har ju kortet och kontot tillsammans. Jaja, jag fick öppna den i alla fall, höhö!

Kommentarer
Postat av: Hanna @ jasas.se

Intressepilarna flyyyyger :P Nej skojar, bara. Jag slängde våran tidning, så jag får dra kortet imorgon och se vad jag har för varor.

2009-10-14 @ 21:03:41
URL: http://jasas.se
Postat av: chathrine

Yoghurt får vi nästan varje månad. Kanske beror det på att vi alltid har yoghurt hemma. :P Men alltid bra med rabatt på sånt man alltid har hemma tycker jag.

2009-10-14 @ 22:18:37
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: Anneli

Woho! Men jag tror våran bara är adresserad till mig? Men så står det Anneli och Andreas på rabattlappen? Hm...

2009-10-15 @ 11:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0