Totalt dissade

Eleonore: Mja, inget jag äter men lätt för dom som gör det, hehe.





Det var värst vad populära vi var då, schyrre. Ett nummer jag inte kände, men som var härifrån, ringde men jag hade missat det för telefonen var på ljudlöst. Ville inte ringa upp så jag tänkte att om det var viktigt så ringer dom igen. Och det gjorde dom, så läskigt.

Det var Antons kompis som ville leka. Så dom bestämde att dom skulle leka där, det var typ det. Inte när eller hur länge så vi klädde på oss gick eftersom klockan ändå var 16 och jag kollade med pappan att det var meningen att han skulle komma direkt, och det var det som tur var.

Så vi vandrade hem igen för att vandra vidare till Ica och handla och nu väntar jag på att pappan ska ringa och säga att han ska köra hem Anton igen. Hoppas han har lekt av sig ordentligt, hehe. Han frågade vilken tid jag ville ha tillbaka Anton, "När han eller ni tröttnat blir bra" svarade jag. Dels "kan" jag inte sånt och för min del gör det inte så stor skillnad när han väljer att komma igen.

Känns lite tokigt bara, hehe. Men han kommer nog snart så blir det lite Wii- och Körslaget mys. That's nice. Sen åker han tidigt som attans imorgon, 10.30 har han fotbollsträning men innan dess ska han säkert vara vaken. Nu, mera Gossip Girl!

Kommentarer
Postat av: Hanna @ jasas.se

Det var en jäkligt bra fras att säga :D Så ska jag svara då Mio börjar leka med sina vänner :P

2009-10-24 @ 20:42:20
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0