Det blev så det blev!

Ojoj det blev en lagomt improviserad lunch. Kom på att det inte fanns så mycket hemma, varken färdigt eller att göra. Ah, en en slatt falukorv är väl inte så mycket att hurra för. Men steker man den i bitar med en gullök och steker ett ägg bredvid så är man en god bit på vägen. Tänkte för att få lite mer slängde jag i lite pasta i vatten och kokade. Lite småudda blandning men det gick ner utan problem.

Jag är ju bara klantig som fan och det får jag skylla mig själv för. Lyckades paja ett glas förut. Ställde det på diskbänken för att slänga nästa gång jag går ut. När jag skulle skölja av pastan tittade jag inte var jag viftade när jag skulle sätta på vattnet, missade kranen och drog i fingret i en spets på glaset. Blev sur på mig själv och blodet forsade så jag lyckades tydligen pricka bra. Klantars!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Aj aj! Andreas lyckades med en liknande bedrift förra veckan. Eller ja, han stod och diskade och märkte inte att ett glas gått sönder i diskhon. Mycket blod :(

2009-10-12 @ 12:42:00
Postat av: Marina

aj aj låter som ngt jag lätt kunnat göra......

2009-10-12 @ 13:02:18
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: JASAS.se

Sånt kan jag bli skitförbannad då jag gör.. haha! Ibland är man ju helt jävla kocko :D

2009-10-12 @ 14:41:23
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0