Vad är det för dag idag?

Åh vad rädd jag blev! Jag har ju noll koll badboll på vad det är för dag idag. Jag såg på Facebook igår att typ alla skulle ut, varför har jag ingen aning om? Pingst eller kristiflygare eller nåt säkert, ingen aning.

Men så kom jag på att när jag jobbade sist, och hade den lite små jobbiga reklamationen, så frågade hon sen "när stänger ni imorgon?" och jag svarade 19. Men så kom jag på nu att shiiit, idag har vi säkert öppet som söndag..! Men det var ju i tisdags jag jobbade, och igår hade vi öppet vanligt, puh!

Kul om jag sagt fel och så kommer dom tre timmar efter stängning. Pja, annars brukar kunderna vara bra på att fråga "Vaddå? 1 maj också?!" och då kommer jag på att shit nej, tur att du frågade igen!

Så, vad är det för dag idag? Mer än torsdag, då.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Kristi himmels färds dag eller nåt sånt :D



Det var ju för väl att du inte sa fel tid.. :D

2009-05-21 @ 10:49:59
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Det är inte lätt att hålla koll på dagarna! :D

2009-05-21 @ 11:37:14
Postat av: Marina

kristi flygare dag ;) ja inte lätt.. på våren är det en del röda dagar..

Nu är det "afton och helg" igen på midsommar..pingst är inte emelann? hmm aja.



Kram

2009-05-21 @ 15:37:41
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0