Det blev en "jobbig" dag

Jasas: Haha jasså, ja så kanske man inte blir så förvånad men jag svarar som när jag bodde hemma/som jag gör här hemma med mitt "Ahh, de e Jenni" så folk som ringde förr blir väl förvånade av att höra det igen, och dom som aldrig ringt när jag bott hemma undrar väl vart dom hamnat, hah!

Anneli: Hehe ja det är lustigt egentligen, att folk blir förvånade (och helst släkt då..!). Tack, det hoppas jag med!





Sååå, nu är jag hemkommen.

Tur som det var så vaknade jag ju så tidigt i morse och hann påbörja min frukost när Pernilla ringde och undrade om jag kunde påbörja hennes dag. Hon mådde så dåligt av pollenallergi så hon skulle handla medicin och hoppas på det bästa. Så vi skulle ta halva dagen var.

Jag blev fundersam eftersom bussen gick om 20 minuter och där satt jag och knappt påbörjat frukosten och inte påklädd eller nåt så jag sa att jag får ringa runt efter skjuts eftersom bussarna går så dumt så är jag inte där före 10 annars. Men hon kom och hämtade och skjutsade mig!

Så vid 12 ringde hon och frågade om jag kunde ta resten av dagen, och det var ju inga problem. Som tur var så är det ju så varmt så jag hann inte bli hungrig mer än lite sista timmen (och nuu!!) eftersom jag inte ätit sen 9. Men nu väntar på jag på ugnen så den ska bli klaaar så vi kan äta.

Har i alla fall vart en toppen dag! Vi har haft att göra så gott som hela tiden verkligen. Och mycket folk och tyvärr hade vi slut på stora plastbord och hammockar annars hade vi sålt ännu mer. Tyvärr stannade försäljningen av på slutet så vi kom inte riktigt upp i dom sifforna vi hade hoppats, men men.

Och jämfört med övriga landet sålde vi kass. Men så sa Patrik det, att undra hur många egentligen som jobbat bara två idag i alla andra butiker? Även om man är en större butik och så, så är man ju fler så är det lättare. Men, vi fixade det ju grymme bra ändå! Men så är vi ju bäst.

Kommentarer
Postat av: janina

söt blogg

2009-05-02 @ 18:31:23
URL: http://lovedrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0