50, 50, 50

Det var lite lustigt igår faktiskt. Vi har fått ett inbjudningskort till (ingifta) morbrorns 50-årskalas och så hade jag tänkt säga till mamma att hon kunde väl svara att vi kommer, när hon svarar för dom, men glömde det hela tiden igår.
Och varför han skickade kort var just för att det var 50 så det blir antagligen lite större än bara släkten så då ville dom väl ha koll på vilka som fått och svarat och sådär. Inte så att vi gör så till alla kalas, hehe.

I vilket fall så var vi ju hos mamma igår och ringer det och ingen annan är i närheten eller kan svara så gör jag det. Och igår stod mamma och göra med nåt så jag gick och svarade. Moster blev något chockad, haha.
Men, så fick jag passat på att tacka ja när jag ändå hade henne på tråden. Så näst, nästa helg är det 50-års partaj igen (tredje för mamma och Anders dock). Och i krokarna fyller väl svärmor 50 också.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Smidigt värre att du har det gjort :D



Jag svarar nästan alltid hemma hos mina föräldrar.. "Hos Tina och Mats, det är Hanna", haha :) Så folk är vana att jag svarar :P

2009-05-02 @ 09:28:38
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Jag svarar hos mina föräldrar ibland. Det chockerade mormor någon gång vill jag minnas ;)

2009-05-02 @ 09:47:06
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0