Så tokigt, så länge sen

Om jag nångång skulle få frågan: Vad är det tokigaste du gjort? skulle jag förmodligen svarat: "När jag somnade på Oscars rygg!" Hur det gick till? Jo, jag ska berätta.

Vi var hemma hos min mamma, där jag då hade min tv på väggen. Jag låg och tittade på ett favvo program, Resurrection Blvd., som gick mitt i sena natten så Oscar skulle sova. Han tyckte dessutom inte att det var bra.

Han ligger då på mage och försöker somna. Jag, av nån anledning, får för mig att lägga mig på honom. Inte på mage också för att kramas, utan på rygg för att kunna se TV:n. Jättemysigt, verkligen.

Saken är den att där somnar jag! Minns inte vem som vaknar eller varför, men jag "går av" i alla fall. Vi kom att tänka på detta lite tidigare idag, och skrattade så gott. Så tokigt, så länge sen. Men gott var det, jajjemen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0