Så bra det gick med hjälp

Jaja, så bra gick det med hjälp - hah! Men jag malade mamma rätt snart efter jag publicerade, och fick svar. Hon trodde inte heller det skulle gå men föreslog att man kan ju göra mer än bara steka som filéer så det ska väl gå åt. Annars får väl hon köpa dom av oss och hoppas dom tyckte om dom, haha! Nee då, jag tror mer på det jag tänkte också, som hon också skrev, att det är ett nytt märke som vill ta sig in. Så, det är väl bara att tuta och köra. Och hur äckligt kan det vara liksom?

Nu har vi i alla fall gjort upp matlista för hela veckan. Började med att vi inte åt som vi tänkt idag, hah! Men det var mest för att jag insåg att jag skulle ätit vid 15 och ska vi handla på både Lidl och Ica är klockan inte 17 innan vi kommer hem, och då ska man ställa sig och göra maten dessutom. Då hade det blivit middag mitt i natta, igen. Så det blir mellanmål/macka nu (blodpudding för Oscar) och middag när vi kommit hem igen. Skulle ändå ätit rester imorgon, så det blir ju "färskt" istället.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Förresten, en tanke.. hur är kycklingfiléer dåliga? :D jag brukar köpa "billiga" märken på Willy's och jag tycker att dem är skitgoda! Dem färsa kycklingfiléerna är ju alltid godast, men annars så tycker jag att dem allihopan är goda. Bara en tanke sådär.

2009-03-04 @ 16:51:55
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0