Min lilla papi

Min stackars lilla papi är på väg in till aktuten :'( Pratade med honom precis innan maten.
Han hade haft ont i magen sen i fredags, spytt som en gris och svimmat igår. Så när han var på vårdcentralen idag hade dom skickat honom till sjukhuset så han skulle in nu.
Dom trodde hans tarmvred kommit tillbaka, så det var inte "bara" vanlig magsjuka eftersom det krampade och hade sig och han var så öm. Stackars lilla papi.

Han lovade att höra av sig så snart han visste nåt.
Som tur var hade han sällskap på akuten. Hans granne och kollega som skulle köra in honom hade sin fru och dotter på akuten, hah. Så nån av dom skulle rapportera, garanterat.
Och så får jag så dåligt samvete för jag har tänkt hela helgen på honom (inte så konstigt då) och tänkt att jag skulle ringa men så kommer saker alltid emellan. Man skulle lyssna på sin instikt oftare.

Men, nu håller vi tummarna för att han ska må bra igen!
Annars vet jag ju vad jag gör idag eller imorgon. Lilla, lilla papi. Tänk om man kunde trolla bort det dumma som gör så att det blir så i magen på honom... Min lilla papi.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Jag håller iaf mina tummar blåa..!!!!

2009-03-23 @ 14:36:25
URL: http://jasas.se
Postat av: chathrine

Man bör iofs leva som varje dag är den sista...men man kan ändå inte veta vad som hända skall. Det kommer nog ta lång tid om han åkte till akuten. Sist vi var där med David tog det 5-6 timmar. Tur han åkte in direkt iaf, karlar har ju en tendens att vänta FÖR länge. Han är i trygga händer. Du får tänka så. Kram

2009-03-23 @ 16:35:38
Postat av: Anneli

Hoppas allt blir bra!

2009-03-23 @ 18:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0