Min efterlängtade dusch

Chathrine: Ja det är ju därför man ska ringa och klaga direkt, för dom får ju betalt och företagen betalar för sin reklam men utdelarna skiter i det. Fel, fel, fel. Skulle fått tummen ur tidigare men har glömt det när vi inte pratat om det, men tycker nån borde hört av sig innan, men men...





Gutten morgen alles sammen.
Fick mig min efterlängtade dusch nu på morgonen. Jag har hittat shampoot (och balsamet) som är perfekt för mitt hår och det är så gott! Barnängens med gröna korken, tror det står att det är Aloe Vera i. Det funkar så bra så jag glömmer när jag har duschdag, haha!
Vanligtvis går det inte att undgå, jag duschar varannan dag för mer än så kan jag inte vänta att tvätta håret som blir så konstigt. Och igår (som var dagen D) såg håret ut som dagen efter, så jag tänkte inte ens på att jag skullat duscha. Kom på det när jag gjorde mig iording, lite sent kanske.

Så, nu kan intresseklubben lägga ner sina block, haha!
Ska ta mig frukost här snart. och renskriva min kladd efter att ha pratat med Malin igår, hah! Hon rabblade på flera gånger vad vi ska och inte ska göra idag och vad vi måste, så till slut så skrev jag upp! Annars hade jag inte haft en chans att minnas idag, jag är inte säker på att jag fick med allt ändå.
Pernilla är ju på plats idag eftersom workshopparna kommer på besök, men hon är ju inte där som säljchef/biträdande butikschef, hon är där som boss över workshopparna. Så jag och Jessica får försöka klara oss själva, bäst vi kan. Eller ringa Malin he he he...

Ne sen är ju cheferna där också.
Malin sa det att dels kommer ju kunderna fråga dom. Dom står där i Jysk-skjortor så det "är ju klart". Och dom säger ju inte att dom inte kan hjälpa till. Det är ju bara om nån frågar vart saker finns, dom kanske frågar oss som vet. Men annars kan dom ju allt också.
Som jag fick stila lite när distriktschefen var inne. En kund kom och frågade henne nåt om vår butik/var nåt fanns och hon har ju inte stenkoll på det, eller om vi hade inne. Så jag fick ta över, höhö. Ne okej, inte riktigt så. Jag skakade av rädsla och bet mig i tungan för att inte säga nåt dumt eller fel.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Mitt hår blir fan fett dagen efter hur jag än gör. Suck för det!!!

2009-03-18 @ 10:24:11
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Malin

Häng in där! Tycker ni gjort ett kanon jobba idag!!!! Du o Jessica alltså:) Fy hade inte velat byta! Vad då låst inlägg så kan man väl inte göra! Då kan jag ju inte läsa d juh! Hihih

2009-03-18 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0