Jag hatar mat

Ann-Sophie: Wiho, äntligen!

Marina: Hehe ja risken finns ju alltid enda tills april men vi hoppas att våren skrämmer iväg snön!





Jag har så dåligt med fantasi (i fall som dessa) och lust (i de flesta fall).
Jag måste äta nåt innan jag åker och jobbar. Är ju bara fyra timmar så jag äter inte där. Men jag har ingen aaaaaning om vad vi ska äta? Och snart börjar det bli lite brådis.
Jag hatar mat. Fattar inte hur mamma (och pappa, så klart) kunde ställa fram mat på bordet varje dag, och inte ens samma varje dag i veckan. Hur gör man? Teach me!

Annars får jag köra på viljekraft på jobbet.
Eller byta så jag jobbar där dom säljer eller gör mat. Åh, det vore ju nåt. Så kunde man åka en halvtimme tidigare och äta på jobbet. Det hade vart nåt! Men nene, jag jobbar på Jysk jag.
Skit Jysk, varför ska dom sälja möbler och inte mat? Jag tror jag ska ringa Lars Larsen och klaga. Så här kan  vi inte ha det, verkligen inte. Dags för en change!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0