En sån go "komplimang" av Jasas-Hanna

Jasas: Det har jag aldrig tänkt på innan, men tack! Haha, nu "svider" det i tänderna också!





Haha jag fick precis en sån go "komplimang" av Jasas-Hanna.
Hon skrev att jag är så djup. Blev lite chockad och glad och tänkte liksom "Vad nu?" Då säger/skriver hon:

Jaa, fattar inte vad du får allt ifrån.. jag kan tycka att jag själv är ganska konstig i mitt tänkande men du är nog snäppet värre :p

Apropå det inlägget jag skrev tidigare då, om känsla och minne i munnen, typ.
Antar jag, haha! Ne, men eftersom hur konversationen fortsatte så var det det.
Hon får i vilket fall svaret:

Men det är ju bara en såndär skum grej, sen kan man ju börja fundera på alla människor man möter. Alla man aldrig sett innan, eller kanske har sett innan men inte registerat? Och var bor alla? Kanske bor granne med mig nu, eller har gjort innan? Hur får alla plats? Vad gör dom här? Vart ska dom sen? Vad jobbar dom med? Vad har dom för familj? Hur ser dom ut nakna? Har dom alltid bott här? HAH!

Jag har aldrig påstått att jag är normal. Vad det nu är, men i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Nej vem fan är normal? Inte du och jag iaf.. och det är wonderbart! :D

2009-03-02 @ 21:26:00
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0