Köttfärspaj

Jo just det, nåt jag ville få sagt igår var att vi gjorde en go paj till kvällsmat igår. Den var grymt mättande och riktigt god. Dessutom blandar man i en ägg- och oströra i köttfärsen (köttfärspaj alltså) så köttfärsen håller sig mycket bättre på tallriken, och trillar inte av pajen hela tiden, i små bitar.

Jag gjorde receptet på fyra portioner men vi fick dela i sex delar, och så sallad på det. Var riktigt, riktigt gott. Vi hade dock inte majs i som receptet sa, eftersom inte Oscar gillar det, men det funkar lika bra utan. Och jag hade det i salladen istället. Så den tänkte jag tipsa om, men lägger upp länken så kan man få så många portioner man vill.

Receptet hittar man HÄR!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Hur kan man inte gilla majs? :O

2009-06-10 @ 22:05:00
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0