Gott gotti gott gott

Nu står (nog) världens goaste potatisgratäng i ugnen. Hoppas den är lika god även denna gången, annars blir det nog till att fälla en liten tår av besvikelse. Jag som egentligen inte ens gillar potatisgratäng, har gått och längtat och suktat och väntat på dagen då vi skulle äta det igen.

Annars så har jag faktiskt tagit mig ut ur lägenheten. En mindre pers men jag kom ut, ner till Lidl, genom Lidl med handling och hem igen. Och så har jag dessutom skalat och skivat potatis och lök - och än lever jag!

Nej, nu ska jag dregla i de kvarvarande 42 minutrarna, framför Sims.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Oh, den lät god den :)

2009-06-25 @ 22:11:04
Postat av: chathrine

Nääh, svartpeppar! tvi JAG gör den bästa potatisgratängen - Den är vida känd i allas magar häromkring som kommit till mitt kök och hälsat på. :)

2009-06-26 @ 17:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0