Mumsiga muffins

Hanna: Hahaha neej, jag vet inte vad det är? Pinnar kanske? Inte har vi då pommes där ute, haha!
Fan vad tuffa namn! Så fiffigt av din farfars mor och far. Bra mycket bättre än vad folk hittar på idag, asballt!





MM vilka goda muffins! Eller ja, själva "kakan" var god. Smakade på det som runnit ut av dom som blev sådär bra och det blev toppen gott! Liiite torrt, men så brukar det bli när det ska vara gluten- och laktosfritt. Måste faktiskt säga att detta var bra mycket godare än annat sånt jag smakat. Det är väl oftast köpt, så sett.

Kunde dock inte smaka med sylt för jag hade lite för bråttom, så sylten var skapligt varm, haha! Men nu fick jag ju en bra sats så jag behöver inte smaka mer. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0