Lite längre tänk

Ibland tänker jag mer, ibland tänker jag mindre. Ibland behöver jag tänka länge, ibland behöver jag inte tänka så länge. Denna gången har jag tänkt länge. Lääänge.


När vi var i Umeå över midsommar så hade ju Oscar tankat maaassa Nintendo 8-bit, Super Nintendo och Gameboy (Advance?) spel till min dator. Anton hade med sig sin trådlösa kontroll som går att spela på datorn med och så spelade vi tv-spel hela vägen upp och hela vägen ner.

Men så blev jag så ledsen när vi kom hem, för jag hade blivit så mycket bättre på ett spel jag varit kass på innan, och hade velat spela mer. Men hur ska jag gör det när vi inte har dosan?

Idag, på bussen hem, slog det mig. Har har ju exakt samma pack med NES och SNES spel på Xbox:et, så jag kan ju spela där. På riktigt, med en TV då också, dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0