Det blev ju mat

Jasas: Haha vad sjukt! Läskigt att det var en sån också, och att jag fick för mig att fota den! Coola är dom, dessutom.
Nja, jag blev hungrig men sen gick det ju över. Det är ju bara att köra på.

Marina: Nja, inte så att nån sa att jag inte fick gå, men vi var bara två och precis när jag skulle gå blev det nåt hela tiden så jag hann inte gå.





Ja, alltså vi var ju då, som jag skrev till Marina, bara två som jobbade idag vilket gör att lunchen kan bli lite si och så.

När Malin äntligen hann gå och äta, frågade hon om hon kunde gå före mig och det var ju lugnt för klockan var bara 13 och jag hade inte tänkt äta förrän en timme senare. Blev så klart hungrig när jag tänkte på mat, men jag fick ju så snällt vänta. Hon fick springa under tiden hon åt men så är det ju när man är två.

Lunchen blev ju utdragen och så hade hon lite att fixa där ute så klockan var väl närmare 15 när hon kom ut igen. Då pep jag iväg. Hann precis ställa in tallriken i micron så ser jag en lastbil komma runt.

Ringer ut till Malin och säger att sängleveransen precis kom och hon gick ut och tog hand om det. Men så var det aningens fullt på lagret så hon fick fixa och dona ett bra tag för att få in allt, samtidigt som hon fick lämna ut varor på lagret då. Men till slut kom hon in igen, och jag skulle bara.

Men det gick bra. Jag gnällde lite på henne innan att lunchen tog en och en halv timme, på skoj då. Min tog en timme med allt spring och så. Men mätt i magen blev jag, det är ju det viktigaste.

När Pernilla kom sen och jag sa att 16.40 vart det lunch för min del, tyckte hon att vi skulle ha ringt och sagt att det inte funkade. Men vaddå? Det funkade ju. Vi kom ju igenom det och ingen dog. Var inte ens nära på. Om inte Malin då, när hon bar in sängarna och blev blö och kall.

Nu är det tandborstsdags, sen ska jag in i duschen och sen är det sagoläsning.

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Fullt upp då, med andra ord? :D Shoppar folk mycket nu då det inte är strandväder? :P

2009-07-10 @ 23:27:07
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0