Barndommens barnor

Jag tänkte på när jag skrev förut, om banan jag var uppvuxen på. Fast det kanske är lite att ta i, men jag hade roligt när jag var där och det betyder mycket för mig nu. Framför allt minnena.

Den andra banan som också besitter många minnen, är bowlingbanan. När jag var ännu mindre bowlade pappa massor. Jag minns hur jag satt ibland om kvällarna när han var där, hade med mig min docka och sprang och lekte. Var blyg för ägaren som ville bjuda på nåt och var nyfiken på allt bakom.

Tror dock han ett tag spelade både bowling och golf, sen kände han väl att golfen blev viktigare och tog mer tid, så han la bowlingen. Men vi har ju alltid våra minnen, det vi som var lite mindre kommer ihåg, i alla fall.



Sen att han fortfarande spöar allt och alla i både bowling och golf, är inte lika kul

Kommentarer
Postat av: chathrine

Barndomens banor ?

2009-07-26 @ 13:50:35
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: j a s a s . s e

Bowling är ju skitkul & jag kan tänka mig att det blir ännu roligare då man faktiskt KAN spela och inte bara har tur :P

2009-07-27 @ 21:11:46
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0