Ett gammalt inlägg

Jag hittade ett gammalt inlägg jag skrivit, närmare bestämt den 10 juni förra året klockan 00:58.
Det sjuka är att det känns som om jag skrev det... i förrgår? Kommer inte ihåg exakt vad jag skrev och sådär, eller var jag var eller hur jag kom att tänka på det, men jag kommer ihåg känslan jag hade när jag skrev det.
Som om det var i förrgår.


Och apropå gammalt, jag råkade hitta en låt jag alltid lyssnade på när den kom.
Hade den på datorn och höjde alltid radion när den kom. Eller lyssnade extra, eftersom den ofta kom runt 22-22.30 när jag (i min period när jag la mig tidigt) gått och lagt mig. Alltid, samma tid.
Elin Lantos "I Won't Cry".

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Det är så kul med gamla blogginlägg :D

2009-02-08 @ 09:06:36
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0