Är inte det ett bra steg in i vuxenlivet liksom?

Anneli: Na, jag vet inte men det kanske ska bli en överraskning imorgon då..? Kanske? Man kan ju hoppas, haha.

Chathrine: Haha ja men du är ursäktad eftersom du varit så snäll!





Ja, Chathrine är min hjälte idag.
Jag ångrade över mig till smörgåstårta för Oscar sa att det var okej och han kunde tänka sig att smaka när det inte var så mycket majonnäs (som tydligen är "problemet") i. Så vi ska göra smörgåstårta.
Tänkte skrivit här och frågat om tips och recept men mailade Chathrine direkt istället, haha. Kände att det var lättast. Så ni ska vi strax iväg och handla och fixa och dona.
Ska bli spännande, mina första smörgåstårtor! Är inte det ett bra steg in i vuxenlivet liksom? Bjuda på hemmagjorda smörgåstårtor på kalaset? Jo, det tycker jag allt.


Dessutom är jag glad, och stolt.
Jag får bloggvärlden att röra sig! Inte bara att det är jag som får den att leva, jag har även fått både Anneli och Chathrine att blogga, mouahaha! Snart tar jag över världen.
Watch out!

Kommentarer
Postat av: Chathrine

haha, så bra. Är svårt att misslyckas faktiskt. kanterna kan ni torka, krossa och använda till ströbröd föresten. inte de sista från "utsidan" då - som det är fyllning på. :P

2009-02-20 @ 19:06:19
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: Anneli

Tja, jag skulle nog tro att det blir bra här, om du är diktator över världen... ;D

2009-02-20 @ 19:10:27
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Ja det är verkligen vuxenpoäng :P

2009-02-21 @ 08:44:29
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0