Billigare än gymmet

Vi brukar säga att man behöver inte gå på gym när man jobbar. Man springer på ganska bra, upp och ner på stolar och man bär en hel del. Nio timmars gymmande, that's nice.

Igår var det skyltbyte som stod på schemat och jag var väl lite otränad för jag har sån träningsvärk i låren idag, haha! Ni som varit inne i en Jysk-butik vet kanske hur skyltarna på täcken, kuddar och påslakan sitter. En rad längst ner på golvet, sen tre rader uppåt.

Kan säga att jag bytte ett antal såna skyltar igår. Upp och ner, upp och ner. Skitbra huk-träning. Sen när vi tog oss upp till mamma i 10-15 centimeter snö dessutom. Men idag, ajajaj. Haha!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men det är när man gör såna saker som man upptäcker muskler som man inte vet om att man har! Som när man dammar i bokhyllan t ex. Aj aj, dagen efter, både här och där ;)

2009-12-27 @ 12:57:28
Postat av: ♥ Jasas

Oh ja, jag vet ganska så mycket om JYSK faktiskt ju! :D Men fan vad mycket det är så man "tänker på" tack vare dig nu, skittufft! :)



Vi borde ha stegräknare på våra jobb.. så mycket som både du och jag springer runt!

2009-12-28 @ 21:57:40
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0