Vad jag gör när jag är ensam hemma

Fy mummlan vilken god mat jag ätit! Hade helt glömt att jag köpte mig potatis och fiskbullar igår. Så jag hade tänkt värma gårdagens lasange! Ve och fasa sicken tabbe, liksom. Men så var jag inne hos Hanna som skrev att hon ätit köttfärslimpa. Och så tänkte jag att det är så gott men det gillar ju inte Oscar. Och så tänkte jag att det är så synd att han inte gillar annat som jag gillar, som fisk till exempel. Framför allt eftersom han inte gillar lukten så jag brukar försöka att inte äta det när han är hemma. Och så plingade det till. Fisk. Lukt. Fiskbullar! Så det var ju bara att studsa upp och ut i köket och börja med maten för då var det ju inte klart på några minuter. Vilken tur ändå, att jag läste det hos Hanna, och att hon skrev om det.


D-d-delisious!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Så braaaa :D Glad jag blir att man hjälper folk utan att veta om det!



Böna åt fiskbullar idag, på Willy's - dem bjöd på det. Så kom han med en konservburk fylld med fiskbullar och en rabattkupong. Men den la han på något juicepaket för han tyckte inte så mycket om det :P



Jag har faktiskt aldrig smakat, men det är säkerligen gott eftersom du tycker om det.

2009-08-28 @ 23:11:42
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0