Old stuff

Marina: Det blev potatissallad och skinka, bättre än pizza hehe!





När vi var nere i förrådet hittade jag massa gamla papper.
Oscars kommentar var "Det var tiden innan du började blogga!" och ja, det kan man ju lugnt säga. Papper efter papper med text och åter text. Jag föredrar helt klart att skriva på papper, än på datorn.

Allt från kärleksbrev till noveller/sagor till låttexter till tankar och dravel.
Lite teckningar och annat kul också. Så så mycket som vi kunde hitta fick följa med upp och så tänkte jag dela med mig av det jag hittade, som jag kan med att visa upp, haha!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Men gud så lusigt det här blev - jag fick svar på två utav mina egna frågor efter varandra, tuffe-tåg :D



Jag älskar också att skriva för hand, men då måste det vara STORA BOKSTÄVER. Kan inte skriva med små, för hand, nuförtiden. Varför vet jag inte.



Skriver väl för sällan & då jag väl skriver (som bara sker på jobb med daganteckningar om de boende) så skriver jag med stora.

2009-08-10 @ 21:44:42
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Nja, jag vet inte, personligen betyder stora bokstäver att man vill understrycka något väldigt, VÄLDIGT mycket. Och i text kan det lätt uppfattas som negativt... Men alla är vi olika :)

Oj, vad spännande med massa papper! Jag har också massa sånt liggandes, mest massa destruktiva, mörka dikter/låttexter på engelska, från min extrema HIM/Nightwish period och då jag hade "problem" med min andliga sida ;p Haha... Kan inte förklaras utan en lååång uppsats. Skriver en liten kommentar här iaf, för nu ska jag åka och klippa mig och sen får vi antagligen gäster ikväll så dagen är fullbokad. Hoppas på att få läsa dina texter och annat bloggande imorgon! Kram på dig!

2009-08-11 @ 08:34:07
Postat av: Marina

gött

2009-08-11 @ 10:25:21
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0