Matdeal

Vi har dealat. Oscar tjatar om pizza, och jag vet inte om han pratar om "vanlig" pizza från pizzerian, eller Grandiosas som man värmer själv i ugnen för det kan liksom vara vilket som.

Men idag ska ha få sin Grandiosa som jag är så trött på. För jag kom på att man får köpa Icas små baguetter som man gör i ugnen, två sex-pack för 22 kronor. Och dom är så gooooda.

Speciellt med vitlök, så det ska jag föräta mig på idag. Eller bara fyra-fem, vi får se hur många jag orkar knö ner. Mm, me like. Så får morgondagens mat bli morgondagens problem.

Ne, nu ska jag hoppa ur handduken, hoppa i anständiga kläder och ta oss ner till Ica för klockan hade visst redan sprungit på till 18.30 och det är ju inte, inte alls, bra det. Nu, går vi.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Gud så fin design du har på din blogg, har du gjort den själv?

Skulle vara kul om du och jag kanske kunde följa varandras bloggar via bloglovin eller kankse bara kommentera i varandras bloggar!?

:)

Du ska vara suuper nöjd med din design, för den var verkligen jätte fin!

Skulle också vara kul om du svarade i min blogg.. Så jah kan läsa ditt svar i min blogg också:)

Kram Amanda

2009-08-11 @ 18:33:55
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: JASAS.se

Vitlöksbaguett... mmmums! Hade vi inte ätit så hade jag dött av hunger här.. först soppa sen baguett.. åh herre min amalia :D

2009-08-11 @ 20:40:05
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0