Lite svar till Jasas

Jasas: Oj, bara lite du kommenterat! Haha, gooott!

För att börja med tvål då; 2L, om du säger tvååå, sen l så får du ju tvål :) Haha, så svårt att förklara i skrift. Men du säger bara två och sen L, tvål.

Ja det tar la en kvart, med karta, för att ta sig genom källaren? Haha ne inte riktigt, men det är inte bara ner för trappan och så är man där. I gamla lägenheten låg förrådet i svalen, så där var man aldrig rädd.

Jag har haft mina perioder där jag skriver med bara stora bokstäver (i skolan och så då) men nu skriver jag så sällan men jag börjar inse att det blir betydligt finare med stora bokstäver.

Haha det är helt okej, du kan ju tro att jag skrattade när jag hittade det också!





Ja, jag ville bara svara på Jasas söta kommentarer! :)

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Tusen tack för svaren :D



Men duuu, då säger jag ju Tvåell? Eller va? Jag förstår inte ^^ Skit samma :D



STORA BOKSTÄVER RULES!

2009-08-10 @ 23:14:13
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0