Hur ska nu detta gå?

Anneli: Taack! :D Dock tycker jag det är finare när det torkat så det blir lite lockigt, det blev så väldigt rakt och konstigt där. Men det blir en annan dag.





Jag kör mammas grej, även om Anton säger att hon bara gjorde så en gång.

Hon sa att antingen spelar du färdigt banan eller så har du en kvart på dig. Så får han välja själv om han vill avsluta när det är sparat, eller riskera att det inte sparas för kvarten har gått.

Så slapps allt tjat, tydligen. Och än så länge går det bra. Jag har sagt till efter fem minuter och efter tio. Tre kvar nu så får vi se då. Tänderna är borstade och pyjamasen är på, bums i säng sen!

Oooch så får vi se vad vi ska göra. Se film eller nåt. Jag ska farma om... drygt tre timmar.

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Det var ju ett riktigt bra tips :) Min morbror satte timer på sladden till tv-spelet.. så exakt vid en viss tid dog hela skiten. Så dem hade ju också chansen att spara det eller att "glömma tiden"....

2009-08-17 @ 14:00:48
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0