Frukosttalk

Jasas: Hahaha! Det vill jag höra mer om!





Uh, frukosten blev lite väl mastig. Jag har gång på gång försökt lära mig äta yoghurt till frukost men jag tröttnar direkt. Och så försöker jag ha i crunchy och nån frukt, men jag tröttnar. Men så började Oscar ha i müsli med lite olika grejer i, och där kan man ju variera sig rätt bra, så det har funkat ett tag nu.

Men jag som är van vid att möla i mig macka efter macka blir så förvånad när jag inte ens får i mig två mackor efter en tallrik yoghurt. "Ät bara en macka då! Som du sa till mig när jag lämnade!" sa Oscar, haha! Men jag som brukar bre mina mackor när jag ska äta dom, just för att jag inte vet hur många jag vill ha. Men han tycker jag ska göra som honom: bre dom jag ska ha och så är det bra sen. Men, då får man trycka i sig och ändå slänga.

Alla gör på sitt sätt, känns bäst så faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, ja det är inte lätt :) Yoghurt tröttnar jag också på i längden.

2009-08-12 @ 12:20:03
Postat av: JASAS.se

Haha, mjaaa.. känner mig så dum då jag tänker på det. Idag hade jag ju faktiskt velat lära mig mer än 2 fraser :P



Jaaa, bättre att alla gör på sitt vis juh!

2009-08-12 @ 12:29:45
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0