Det var tur!

Fick SMS från mamma nyss. Hon undrade om jag visste vilken tid mötet på badet var imorgon. SAY WHAT?! Det hade jag totalt glömt, att det ens var imorgon. Så det var bra tur att hon undrade, trots att det är "sent" och hon inte ville väcka nån. Nu var vi ju uppe och det hade inte varit en trevlig överraskning imorgon.

Eller ännu hellre, om hon ringt vid 11 och frågat om jag var klar att åka. Mötet börjar ju 11.30 så det är ju inte säkert att man varit presentabel tills dess annars, liksom.

Jag som tänkte att vi skulle gått upp imorgon, om min fot orkade, men då kan vi ju åka med om dom inte har andra planer efter. Puh jaha. Då var det natti här alldeles strax då!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, det var en himla tur :) Sätter det igång igen alltså? Men bara barn eller hur blev det?

2009-08-21 @ 22:48:08
Postat av: JASAS.se

Vad mysigt att det drar igång igen :D

Hoppas du nanar gott!

2009-08-21 @ 23:05:49
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

hoppas du/ni fått sovait gott!

2009-08-22 @ 09:18:41
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0