Det är så vi gör det

Jag kände att jag behövde få en riktig bild som visade hur galna dom små är.
Vi har kommit fram till att Puck och Belinda har samma favoritplats,
och den som kommer sist dit får helt enkelt sätta sig på den som kom först.

Så efter lite meck och glömma-att-låsa-buren-och-gå-där-ifrån-grej,
så fick jag till det och jag tror nog att ni kan se.
Har vi fått dom för våra synders skull, eller är det tvärt om?







Och så måste man så klart bli nyfiken
på vad det är för stort och svart som kommer infarandes.
Blinkar och låter gör den också.
Bry sig om att det inte går att ta en visa-bild,
det gör vi inte det minsta.
Det kan ju faktiskt vara godis!!!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Jag har aldrig ett en "sån" ljus förut som den till höger, iih så söta <3

2009-08-17 @ 13:58:21
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0