Allmosor?

Om någon råkar ha 4105 kronor över så skulle jag tacksamt ta emot dem alla. Jag råkade (tyvärr) springa på alla delar av Sagan om Isfolket, Häxmästaren och Ljusets rike i pocketform i bokaffären vid GeKås.

55 kronor per bok eller 150 för 3 böcker, 47 delar av Sagan om Isfolket, 15 delar av Häxmästaren och slutligen 20 delar av Ljusets rike. Me want. Även om Oscar tyckte vi skulle leta billigare på Blocket.

Och, jag vill ju egentligen helst ha dom inbundna. Men jag blev så glad av att se dom där!

Kommentarer
Postat av: chathrine

Min mamma + mina båda mostrar har hela serien med Isfolket. Vet att de brukade springa till affären för att köpa den nyaste. :P

2009-08-03 @ 22:05:35
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: Anneli

Uj uj, det var inte billigt... alla tillsammans alltså.

2009-08-04 @ 09:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0