En kort dag i kassan

Jasas: HAHA nej, jag har tänkt på det också! Så jag borde väl vara upptagen jämt och spotta inlägg? Haha!

Anneli: Haha så bra. Vi gjorde inte det, är väl ingen av oss som orkar komma på nåt ändå, hah.

Kattis: Nej, i sista filmen var jag också rätt lost. Men jag bor ju ett par mil utanför, och dom kanske kommer från verkligen "innersta kretsen"? Eller gamla ord. Min mamma kan ju mer ord än vad jag kan. Men kul i alla fall.

Chathrine: Nej, i ettan hade vi balkong men nu i tvåan har vi bara en fransk. Men den är ju inte så mycket att hurra för när man vill gå ut och sätta sig och njuta av våren.

Marina: Tack, haha! :D





Oj så trött jag blev, hah. Har stått i kassan typ hela dagen. Hann komma dit och då var det fullt ös. Under tiden kommer distriktschefen och när det lugnar sig har alla andra gått och Carina ska gå in på kontoret med henne. Så där blev jag, haha. Hon ringde ibland och kollade läget, och jag ringde och frågade ibland.

Strax efter 18 kom hon ut och chefen gick ut så jag bosatte mig på badrumsavdelningen där det var kaos, suck. Så jag har att göra en stund imorgon. Och beta av Carinas A4-lista med saker to do. Bara jag och Jessica hela dagen lång, och så Maria då. Och Malin skulle komma ner och hälsa på, wiho!

Nu har vi precis ätit smarrigt och jag ska kika lite till här innan vi lägger oss. Men väldigt lite, så det inte blir för sent så man hinner nana när man ska jobba imorgon.
Har ni haft en bra dag idag folket?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jodå, jag får allt vara nöjd med min dag idag ;) Ha så trevligt imorn!

2009-04-01 @ 21:52:18
Postat av: ♥ Jasas

Hade folk gått löst på badrumsgrejerna eller varför var det kaos? :O

2009-04-02 @ 09:10:28
URL: http://jasas.se
Postat av: chathrine

Vad märkligt. Fasiken med mer än 1 rum ska man ha balkong. (alltså inte enligt lag, utan i mitt tycke) Har nog aldrig sett en 2a utan balkong. De är därimot inte stora. (större ju större längeheten är)

2009-04-02 @ 16:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0