Uppe före tuppen, på riktigt!

Jasas: Haha jaa, det kan man ju också! :D (Men tro inte att jag inte funderat på det innan, och innan hans ens pratat om att åka, men bara för att prata, tih!) Kanske kommer det ett litet samtal till dig sen då, hehe.

Anneli: Mjae, är väl hyffsat samma som jag lagt upp här, hehe. Har ju börjat datera mapparna jag lägger in på datorn sen februari, så det var hyffsat lätt att lägga in lite nu på efterhand, hehe.





Ja, men vi kör väl den här också:

Goood morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt god morgon, god morgon till dig! ...eller ne, fåglarna har inte vaknat än.


Det är verkligen illa. Jag kunde inte komma till ro igår, även om vi stände av vid 23-tiden så strax innan midnatt vaknade jag till och var lite ledsen, över svettig av nån annans svett och trött.
Men jag somnade väl till slut och de tre timmarna sov jag gott. Så nu har vi varit uppe och duschat, man får ju liksom ta vara på tiden, hehe. Och så sitter jag här mens han rakar sig.

Men nu är han klart så jag får ranta efter honom istället, blogga finns det tid till sen!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Ja ring du - om du vågar :P

2009-04-22 @ 09:49:10
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0