Snart så!

Anneli: Haha jo önska går ju, och vem gör inte det? ;)

Jasas: Jaa men så är det ju, och ryker inte naglarna så gör det ju så förbenat ont om man viker, vrider eller bryter dom! Naj, naglar klarar man sig utan då!





Nu är vi hemma igen. Blev inte klar idag heller, men det berodde nog mer på att jag stod och lagade mat i typ en timma, hah. Frågade mamma om dom hade planerat nåt som jag kunde börja med. Hon sa att det skulle finnas kyckling så jag gjorde min gryta och fixade.

Gott blev det och imorgon blir det klart. Ska bara sy fast nederdelen, eller upp eller vad man ska sägaoch fixa in ärmarna lite och sy kanten på dom. Är är det klart. Baggis liksom, hah. Tog visst sin lilla tid meeen det blir nog bra i slutet. Mamma ska dessutom färga mitt hår, så det blir nice.

Sen har denna veckan gått också. Imorgon måste vi till stan. Ska till farmor och träffa kusinerna innan. Och så upp till mamma. Fredag är det jobb. Lördag är Anders fest x2. Söndag är bad. Sen är det back to monday och snart åker Oscar, buhu. Vill inte...

Kommentarer
Postat av: Marina

ha d bäst imorn o nattiskram!

2009-04-15 @ 22:27:58
Postat av: Marina

ha det bäst imorn o nattiskram!

2009-04-15 @ 22:29:20
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0