Släktigt

Ja justdet, när faster var hos farmor så blev det väldigt släktigt.

Dels fick jag höra att min farbror och hans två minsta (9 och 4 - eller nåt sånt) ska komma hit imorgon så det blir att titta förbi efter jobbet, alternativt på torsdag om dom är kvar då. Ingen som visste.

Dessutom skulle det tydligen vara släktträff nästa år, om alla fick tummen ur. Och då inte bara oss muppar från Sverige (farmor och farfar med sina fyra barn och oss kusiner) utan helst dom från Finland också! Ska tydligen åka båååt också. Eller färja eller så. DET hade varit kul!

Kommentarer
Postat av: Marina

kul med släktträff!

har jag inte varit på..på måååånga år hihi

2009-04-14 @ 20:01:07
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: chathrine

oh, jag var på släktträff på pappas sida 1989. Då var vi med i tidningen minns jag. Över 80pers var vi då. Undrar hur många vi är nu ? 1 är död och vi som var små då har ynglat av oss med.

2009-04-14 @ 21:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0