Marinad, grill och kött - jammi!

Jasas: Hehe ja, det hade ju vart perfekt!

Anneli: Haha så brukar det faktiskt vara här också, men inte den dagen!





Vilken go dag det ser ut att bli idag, också! Började bra när jag vaknade 8 och kände mig helt utvilad. Och så lite gammalt och nytt Lost på det. Mmh, pra pra.

Pratade med mamma också. Dels för att jag skulle boka tid med hon som jag fick massagetider hos och dels för att kolla morgondagen. Det var inga problem så vi skulle upp och grilla hos dom, om vädret fortsätter såhär och det hoppas vi ju och mamma trodde hon hade hört det också. Så det låter bra.

Så snart ska vi lägga kött i marinad. Dels till grillningen och dels till den grekiska pytten vi ska äta på lördag, mm! Kommer bli mycket smak på det köttet, hehe.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Låter smaskigt!

2009-04-30 @ 12:08:47
Postat av: ♥ Jasas

GREKISK PYTT, MUMS!

2009-04-30 @ 16:43:41
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0