Glad Påsk!

Nu sitter jag här, nyduschad och go. Så härligt när man varit sådär ren innan och så kommer man ut ren och mjuk, jammi. Även om duscha ibland känns som onödigt ont, hah!

Ska göra oss iordning och åka till Malin sen. Sitta och mysa i trädgården, äta ägg och grilla korv. Så fick jag min sol och altan, på sätt och vis. För en stund med gott sällskap uppepå det.

En bra påskafton, skulle jag helt klart tro. Och det hoppas jag ni andra får också, med go mat och bra sällskap och massa ägg av alla dess slag. Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad mysigt!

Tyvärr kryllar det av bin på vår balkong... men det funkade att äta inomhus också ;)

Ha det så trevligt!

2009-04-11 @ 17:47:02
Postat av: Mamma Melissa

Ja, vi satt också ute stundtals... men jag blev för varm i solen:.) Blir ju så när man har bebis i magen, den liksom värmer en;.))

2009-04-11 @ 21:27:29
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0