Finland, mitt Finland

Jag vet inte om ni orkar läsa igenom alla listor (nu blev det dessutom väldigt många, för Hannas skull ifall det var nåt nytt) men det står väldigt mycket om Finland. Eller en hel del och det är verkligen bara dit jag vill åka nu.

Jag mår så bra när jag är där och jag älskar att vara där och träffa alla släktingar och allt. Skulle så gärna ta med Oscar på semester dit så han fick se det som jag ser det. Vi var ju där våran första sommar tillsammans, men då var det på begravning så det var ju inte speciellt skönt eller så.

Men där kan jag gå och ladda batterierna och bara ha det bra. Basta, bada, äta krov, sitta framför brasan, sova, skratta, promenera, måla, fiska och allt som bara är lugnt och skönt. Jag vill tillbaka till Finland.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Jag har aldrig varit i Finland :(

2009-04-27 @ 21:17:47
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0