När jag kom av mig lite

Tur i oturen, får man nästan säga. Jag är egentligen görtrött och ska upp tidigt imorgon, men jag har liksom ingen sovlust direkt?

Och det som är tur då är att det har varit lite si och sådär med sovande det senaste. Ibland kommer vi i säng vid 22-23 och ibland vid 1-2. Ibland går vi upp vid 7-8 och ibland vid 10-11.

Inga sovrutiner what so ever. Men som tur är då så .... tappade tråden.


Hamnade i en konversation med Oscar och HannaPannaBananKanna med bara 338 kommentarer. Så jag säger tack och god natt, och så ska jag skratta åt Oscar som ska få in djuren igen. Nu är det nanadags så man orkar med mötet imorgon, nyheter så det blir spännande!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nää, ibland är man inte trött, eller så vill man inte gå och lägga sig av någon annan anledning. Min brukar vara att jag vet att när jag vaknar måste jag upp och iväg :P

2010-03-12 @ 10:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0