Strulirul

Jasas: Pik, pik, pik, haha! :P Men jag hade glömt, ska kolla på detta nu duuu!

Ja jag blev toppennöjd, tyckte bara allt var så himla fint och bra, bra val av pappa (eller Lena? :P )! Hoppas denna lever och håller sig fin länge, länge!

Haha ne så jättelänge har vi ju inte suttit såhär, två-tre veckor? Förut satt jag nästan alltid i soffan, eller i sovrummet vid stora då.

Jag många gånger kan man ju iaf säga "Tråkigt att höra :( " eller "Vad kul! :D " eller så, men jag känner lite att jag skriver så många gånger att ni är söta, fina, mysiga, gosiga och allt sånt så då känns det som lite mer variation att skicka kärleksgubben eller nåt också, haha!
Plus att dina är ju lite roliga så man kan ju hålla med bara genom en nickande eller skakande smilie (men det är ju när jag svarar på nån annans kommentar, inte ett helt inlägg?)

Haha ja det får du kolla på. Och i SMS! Man är bra koko vissa gånger, haha!





Jag håller på att bli tokig, varje gång jag går in på min blogg så kommer det upp en ruta om opåverkbart skript och först tänkte jag slänga iväg ett jätteargt mail till blogg.se men googlade emellan och det verkar vara Firefox som gör det.

Konstigt bara att det baaara händer när jag är inne i arkivet i min blogg, den jag såg när jag googlade fick så varje gång den startade ett nytt fönster.

Så jobbigt för hela skiten låser sig och så får man hålla på och mecka och ha sig. Blah! Men nu ska vi se om det inte är fixat, gjorde som det stod. Lite läskigt för när jag gick i typ "bakom inställningar" så stod det VARNING! Och massa sånt, haha!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Klart att du håller fast liv vid blomman! Den hade kanske mått bättre av att stå i ett rum / vid ett fönster där inte persiennerna är uppe (såg att den stod på köksbordet). Bara ett tips! :D



HAH, det måste jag verkligen kolla!!!!

2010-03-11 @ 11:09:37
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0