Snö här och snö där

Chathrine: Jag måste nog in på Wordpress och kika lite jag också då. Och fundera vidare.

Nu kör vi efter receptet som kom med till bakmaskinen, då tar den en och en halv timme med all ihoprörning och jäsning i maskinen, sen ska man kavla ut den och låta den jäsa i 30 minuter till. Så förutom det man gör själv med att ha på saker, tar två timmar.

Anneli: Haha okej, ja det lät ju inte så trevligt. Vi hör ju när grannarna går och lättar på trycket, men inte så att man vaknar av det. Jag funderade innan på om vi har extremt lyhört, men då har ni nog värre, haha!

Jasas: Ja vi har det ibland men det är väl bara så att vi alltid måste ha det, för att dom inte ska komma tillbaka. Och till vissa har vi plastburkar också och det är ju nästan det bästa, tycker jag.

Ne det är kanske inte så med vaccinet då, hah! Men jag tror ändå att kroppen behöver sånt för att bygga upp sig igen, men du har ju haft tur som inte blivit sjuk alls, med Mio på dagis och så dessutom!

Öh ja, precis vad jag tänkte också. Hade jag i alla fall fått ett vettigt svar så hade jag kanske lugnat mig och tänkt att det ska ju bli bättre, men eftersom svaret var så dåligt så blev jag ju ännu surare och fick ännu mer lust att flytta mig här ifrån!

Jaa, jag hoppas du ska vänja dig! :D Och jag också, haha! Eller i alla fall komma ihåg att använda dom, eftersom jag är lite "emot" vanliga smilies i min text, men jag tycker det är okej med såna här "riktiga" eller vad man ska säga :P

Ann-Sophie: Haha ja då är det tur att ni inte har nån vägg i vägg då, haha!





Jaa, just nu är internet inte det snabbaste i världen.

Började spela Icy Tower som Anneli tipsade om och så fastnade jag lite. Först kom jag knappt till 50, sen tog jag mig till 100 och nu kommer jag inte mycket längre, haha! 124 tror jag är högsta våningen jag har kommit till, det är farligt det här!

Och så fick jag för mig att tanka Nerf Arena Blast. Ett slags skjutarspel men inte sådär direkt att man ska gå och döda och det sprutar blod, man ska typ samla poäng också. Spelade det när jag var mindre men hade bara demo och tyckte det var skit kul.

Oscar också, första gången han såg mig spela det när jag skriker "Dö då ditt aaaas!!" för det är ju inte riktigt jag, haha! Men det är på en mer lekfull nivå, tycker jag allt.

Så får väl se om det hinner bli klart innan jag somnar. Annars får jag testa imorgon, jag har ju Icy Tower att roa mig med annars, hah! Och att prata, så roligt när rösten håller på att försvinna eller hackar sig på nåt vis.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Icy Tower är bäst! Haha. Jag måste nå våning 500 för att komma till nästa nivå... Kommer typ till 450 där i krokarna, men sen dör jag :( Mitt rekord är faktiskt 501, men det var innan vi formaterade om datorn.

2010-03-09 @ 12:13:16
Postat av: ♥ Jasas

Ja men så känner jag med smileys, också! Jag använder ju mina för att det är riktiga gubbar.. en vanlig : ) Hade jag nog inte använt på samma sätt. Jag tycker dom gula göbbarna är fina! :D

2010-03-09 @ 19:27:45
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0